FABRICAT ÎN SUA

Black Latte
100% Rezultat garantat
Reduceri până la 50%
318 RON.159 RON
Astăzi oferta specială Buy 2 get 1 free - <<Click Here>>
www.black-latte-ro.com
Port blugii pe care-i purtam înainte de prima sarcină!”
Emanuela , 30 ani, Buzău
După nașterea celui de-al treilea copil, nu mi-am putut reveni în formă. Burtă lăsată, grăsime pe șolduri... Situația mă întrista, dar nu puteam face prea multe. O mamă cu mulți copii nu-și poate croi timp pentru sport... Nici diete nu pot ține pentru că sunt alergică la aproape toate produsele! Îl alăptam pe bebe. În aceste condiții nu e ușor să-ți faci un regim alimentar sănătos. O vecină mi-a povestit că nepoata ei a slăbit după naștere cu ajutorul Black Latte de cărbune. În prospect scria că băutura miraculoasă mă va scăpa de grăsime într-o singură lună. Sincer, nu credeam. O singură ceașcă pe zi, zero efort și minus 15 kg? Și totuși am citit compoziția- 100% naturală și am căutat opinii. Am decis că nu poate fi mai rău decât atât. Am început să beau. Primele schimbări le-am resimțit la o săptămână. Eram plină de energie, dormeam bine. Sigur, putea fi doar o coincidență - vremea se îmbunătățise, copilul mai mic s-a mutat în camera lui. Peste 2 săptămâni m-am cântărit și nu-mi venea să cred! Minus 7 kg!! N-a trecut nici măcar o lună și încap în blugii pe care i-am purtat înainte de prima sarcină! Soțul nu mă scapă din ochi, în acest tempou mai facem un copil. Acum știu cum să revin în formă după naștere. Nu mă tem.

Comments

Popular posts from this blog

Black Latte Romania